mandag 21. april 2014

Et lite hei :-)

 Et lite hei fra meg.

Jeg har ikke vært så veldig kreativ i påsken, har prioritert litt familieliv i stedet. Men, litt kreativ har jeg vært. 
Men over i CopicMarkerNorge bloggen  har vi hatt innlegg av flere europeiske intruktører, og en av dem er Diny Sparkel. Ho er dyktig og inspirerende.

 Fikk så lyst å prøve Freebiene fra Diny Sprakel, de er jo så utrolig søte da. Du finner de i CMN bloggen.

Jeg har laget en liten tag og brukt et stort og et lite bilde av samme motiv.  

  Fargene jeg har brukt er: 
Fugl: Y23-YR21-24
Hale/nebb: RV42-YR02-16
Hjerter: RV93-55+ glittertusj Pink
Blomster: YR82-02-R56-BG01-18-09

Som dere ser har jeg klippet med en liten hvit kant rundt.


 Jeg har rett og slett bare tatt en av Prima sine tager i pastell og klipt litt på lengden og ellers bare brukt rester som lå på hobbypulten min.
Kjapt og morsomt. 
***

Ingen kommentarer: