onsdag 13. august 2014

Bryllupskort/Weddingcard


 


Jeg fikk bestilling på et bryllupskort for en stund siden. Er ikke ofte jeg lager det, men det er moro sånn innimellom. 
Stemplet jeg har brukt er fra Stamping Bella- Uptown girls. Liker så godt de stemplene der.
***

A while ago I had a friend who needed a wedding card, so I made one for her. It isn`t often I made weddingcards, but it is fun from time to time.
I used this Uptown girls stamp from Stamping Bella. I really like this brand.

I used different flowers. The birds I made myself with a mould and paperclay, and had a touch of Prima chalk on them.
***
Jeg har brukt forskjellige blomster her, og en swirl die. I tillegg har jeg brukt to fugler som jeg har laget med form og paperclay. De ble ganske så fine og jeg har hatt litt Prima chalk på dem.


Jeg har fargelagt med copics og fargene jeg har brukt er:
Hud/skin: E50-51-00-30-01
Hår/hair: him- C00-BV23-T6-N7
her- E50-51-53-55-23
Klær/cloths: Him- C00-C2-C7
Her-E0000-E40
Roses and leaves/blomster og blader: RV42-R22-R56-YG05-YG17
Shadow/Skygge: R000-00

1 kommentar:

Strikkelene sa...

Herlig og farvesprakende kort - slik kan jeg like! Regner med mottakerne blei fornøyde :)

Klem, Lene Sofie