tirsdag 15. desember 2015

Dag 15, og luke 15 i adventskalenderen til CMN

Idag var adeventsluken mitt ansvar hos Copic Marker Norge. Jeg har valgt å lage et bilde på lerret og har brukt et av de nye stemplene til Prima- Fra serien Creating in faith- laget av Jamie. Denne gangen falt valget på Mary, noe jeg synes er aktuelt i disse tider.
***

***
Motivet er ikke så stort, og rammen jeg har brukt er sånn ca. 20x20 cm.
Fargene jeg har brukt på motivet er:
Hud: E50-51-00-30-01
Lepper: R22, og har blendet litt med E50 for at fargen ikke skulle bli så skarp.
Hår: E34-35-37-57-49
Kappe: BG70-72-75-W00 + litt glittertusj
Roser: YR82-R22-RV0000
Ranke: G43-94-multiliner BS green.
Kors og dråpe er gull glittertusj.
 ***
Teksten er fra samme serie, stemplet den først, men måtte gå over med sort multiliner.
***
 ***
Her er hele bilde. Jeg har brukt akrylmaling på bakgrunnen og ellers pynta med bittelitt stæsh. 
Lysene rundt bilde er Prima sine ledlys.
*****
Da ønsker jeg dere en fortsatt fin adventstid med denne julesangen!
*****
Mary`s Boy Child med Sissel Kyrkjebø
 

Ingen kommentarer: