tirsdag 5. april 2016

Kontraster, Tag for CopicMarkerNorge


Idag har jeg lyst og dele denne tagen med dere. 
Jeg hadde en del restepapir liggende på pulten etter et dåpskort og litt andre prosjekter jeg har laget. 
Fant ut at jeg skulle lage en tag med kun de papirene som lå der. 
Det fungerete jo rimelig greit.
***
Motiv er jo også greit å ha med. Fant dette herlige motivet jeg har kjøpt  hos Mo Manning, men faktisk aldri fargelagt før. 
Denne gutten er jo så søt. Fargene ble betydelig skarpere på motivet enn på papirene, men noen ganger synes jeg det er morsomt med kontraster, så derfor ble tagen sånn.
***
 ***
Så kommer den morsomme biten. Når jeg skulle skrive opp fargene jeg har brukt, finner jeg ikke lappen som jeg noterte ned underveis. Det er jo kjekt. Så derfor kan jeg ikke si hvilken farger jeg har brukt, sånn helt sikkert. Det blir bare sånn det jeg tror det var.
***
Jeg har brukt hudfargene: E50-51-00-30-01
Rødfargene er (tror jeg) R22-RV42 og R37
Støvlene er Y32 og YR12 (tror jeg) 
Grønnfargen er i G serien og Jakken i E serien.
***
                                                                 Ønsker dere en fin dag!

1 kommentar:

Linda sa...

For en herlig og fargerik tag`. Fekk virkelig vårfølelse med og sjå på denne.
Ha en fin dag.
Klem Linda